Djungel




Ja jäklar vilken djungel det är med dessa vagnar. Extrasuper edition, mugghållare, trehjulig, duo eller kombi haha ja jag blir tokig på alla moderna finesser. Vill ju bara ha en vanlig hederlig vagn, fyra hjul, inga kruxigheter. Och de modellerna jag fastnat mest för är Emmaljungan, de har många modeller som är, ja vanliga. Som den på bilden, väldigt enkel.

Så ja, antagligen blir det något åt det här hållet. Stilrent med en neutral färg. Begagnad blir det iaf och jag ser verkligen inga fel i det. Bara den är hel och ren vilket de flesta är.

Men kan lugnt se vår bebbe nedbäddad i vagnen och Maja liggandes i korgen där under:) Haha ja vad nöjd hon skulle va där Maja, slippa gå och bara ligga där som den kung hon är;) Kanske tar hon t.o.m med ett tuggben som hon kan vinka lite läskande med inför förbipasserande hundar. Haha ja gud vad jag saknar henne just nu. Stollan.

Mer seriösare vagnspaning blir det iaf till sommaren, än känns det som om det är evigheter kvar. Pust


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0