High on sugar baby

Wie, wie, wie!

Slurpade just i mig en av de godaste milkshakes jag ätit!
Gjord på glass, grädde, bananer och oboýpulver. En riktig kaloribomb egentligen, men nu är det ju såhär att just det lilla ordet kalori skiter jag faktiskt i;)

Haha kom förresten på att jag i förmiddags även åt en av de godaste kakorna jag ätit. Mikaela, en tjej som ska sluta på jobbet hade bakat en slags kletig sockerkaka proppad med vit choklad och skivade jordgubbar. Ja det var verkligen helt underbart! Kletigt, sött (framför allt) & syrligt av bären. Mmmmm!

Hon hade även bakat kokosbrownies, eller som hon sa: kokosblondies;) Kunde dock inte riktigt njuta av den eftersom jag var så tjockmätt. Men smaklökarna skvallrade om att de smakade braaa!

Det är att bra att unna sig ibland.

Och ska en görat ska det göras med råge.

Nej nu ska jag ta och mojsa ner mig i soffan brevid sambon och invänta Big brother. Känns nästan lite pinsamt att medge att de få gånger vi missat ett program kan räknas på hälften av en hand. En blir nästan beroende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0