Dag 2: Favoritpryl

Ja detta var faktiskt svårt. Jag har aldrig varit mycket för prylar, månadspengen i yngre år gick alltid till hyran till stallet och nu känner jag faktiskt inget behov av filiokser och mackapärer.

Men, en 'pryl' som alltid kommer ligga lite kärt om hjärtat är så klart mina HP-böcker. Bara eftersom de bidrog med så mycket gott under min uppväxt. Det gör de iof fortfarande på ett sett men det fanns endå inget som slog när man höll den nyaste boken i sin famn. Minns att det oftast skedde under sommarlovet, så att man lagomt till skolstart kunde diskutera alla smaskiga kapitell med polarna.



Sagan om ringen slank även med på ett hörn ser ja. Ja den har jag faktiskt inte läst, det var tydligen nått som man bara var tvungen att ha som 14-årig nördtjej. ;)


Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Hihi ja men eller hur! Solstaden :D

2011-03-16 @ 18:42:29
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0