Bilder ifrån mobilen

Har ju inte använt kameran på hur länge som helst så jag lägger upp lite nya bilder ifrån mobilen. Den är ju med hela tiden så just nu är det den som får jobba mest.


Maja som ligger och sover i hennes säng på jobbet. Hon är verkligen världens enklaste hund


Här verkar hon ha fastnat med benet i luften. Ser trött ut


Och som ni ser så har hon tröttnat på sin säng och tuggat upp ett hål. Eller så är hon bara smart och utökar 'ingången' så att hon slipper lyfta så på benen när hon går i och ur.


Här är hon nyklippt med vår nya maskin. Ligger och vilar i skuggan på fotbollsplanen.


Förra helgen var vi i Karlskoga, här ligger hundarna och pustar ut utanför Konsum


En närmare bild på Helga. Nu kanske ni förstår varför jag tycker att Maja är en top modell


En utan katterna på katthemmet, var där i söndags. Morris heter denna herre som söker ett hem. Han är fin men är dock inte min favorit. Min 'ögonsten' heter Reza och är kanske inte lika vacker, men hon är den charmigaste katt jag mött.

Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

Vilka söta bilder! =)



Jag har också hund, en Leonberger.



Ha en bra dag!

2011-06-23 @ 07:51:51
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0