Torsdag 7/7 -11

Att jag inte kollade där tidigare:( Gick just in och kikade på festivalen Putte i parkens hemsida. Och ja, det var en hel del som skulle vara sjukt roligt att se. Så tji fick jag för att jag jobbar & framför allt inte kollade tidigare.

Hade framför allt velat se:

Dead by april
Paramore
Perry and the travellers
The ark
Tove styrke

Okej det var väl inte så många som jag gillade egentligen, endast dessa av ca 50 st;)

Funderar dock på att åka hem till Karlskoga imorn, mest för att hämta Maja. Så vi får se om jag kanske får vägarna förbi Putte och tjuvlyssnar lite:) Både D.B.A & The ark spelar imornkväll.

Men fler tåg kommer och förhoppningsvis kommer även Putte tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0