Fredag den 1:a juli

Jaaa, nu tittar solen fram! Vaknade av åskan i morse och sen har det regnat hela dagen. Blir perfekt då jag straxt drar ner till stan för lite ärenden och sen om C slutar i tid, så har vi båda önskat en tur med båten. Slipper vi bara för vilda vågor och nederbörd så trivs jag som fisken i vattnet på den lilla skutan.

Annars står helgen som ett blankt blad. Och det är väl egentligen så som jag tycker att helgerna ska vara. Oplanerade med tid för impulsiva äventyr:)

Måste ju även berätta en liten sak, som inte är så liten egentligen. Jag fick i början av veckan reda på att jag ska få en till kusin. Och inte vilken kusin som helst egentligen.

Det är nämligen min moster P som väntar bebis och det känns fortfarande helt overkligt. P, min moster är nämligen född året innan mig så när vi var små så var vi verkligen bundisar. Var så stolt när jag berättade för mina andra vänner att min moster bara är ett år äldre än mig, och dess utom min bästa vän. Kan ju säga att alla kompisarna kliade sig på knoppen när jag stolt skröt om henne, de kunde inte riktigt förstå hur det kunde gå till. Så just därför känns den nya väntade bebisen speciell. Blivande kusin.

Ja vilka minnen vi har egentligen jag & P. Blir helt varm i hjärtat när jag tänker på alla äventyr vi fick dela ihop. Hon blev verkligen en stor kärleksfull del av min uppväxt.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Trevlig blogg!



Det skulle vara kul om vi kunde kommentera på varann's bloggar. Liksom du kommenterar på min och jag på din. Kommentarer är ju alltid roligt, ellerhur? :)

2011-07-01 @ 22:37:30
URL: http://liljedahlsliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Idag fyller min lilla syster år, känner du några som fyller år idag?

Heheh , ha en bra dag!

2011-07-02 @ 14:45:05
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Postat av: Moster P

Söt du är älskade du!

Alla minnen av våran barndom är underbara.. En sak jag tänker på väldigt ofta, då jag är ute och går nere vid din far, är den sommaren då de regnade som bara den och vi sprang runt kvarteret i baddräkter :)



Vill gärna att du och din familj ska vara en stor del av den lillas liv! Ni är otroligt saknade!

Älskar dig sötis <3

2011-07-13 @ 23:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0