Fredag 8/7 -11

Sitter vid mitt lilla fönster på jobbet och svetten dryper om mig, har just dammsugit hela huset. Fräscht blev det iallafall och det är det minsta jag kan kalla mig själv;)

Men visst sitter det fint med en strax kommande helg. Har varit så trött hela veckan och har verkligen trånat efter helgen varje morgon. Och ja vad ska man hitta på detta veckoslut då... En Karlskogatur blir det ju som sagt och ja, sen brukar det inte hinnas med någe mer speciellt. Men en tur till hemstaden är inte fy skamm:)

Ska bli riktigt roligt att träffa min lilla hund igen. Har tänkt på henne hela dagen, va roligt det ska bli att ta med henne till jobbet igen. Har skakat ut henne 'säng' så hon slipper få dammallergi på kuppen;)

Nej nu ska jag ta och göra iordning lokalen för helgen så att man snabbt kan sticka så fort klockan slagit.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0