Fredag 15/7 -11

Hej vänner!

Uppdaterar som vanligt när det nalkas helg, omedvetet;) Men ska strax åka hem till mina två älsklingar och hoppa ned i mjukiskläder. Känns som att det blir en riktig filmkväll en sån här regnig kväll. Är dock EXTREMT sugen på att gå på bio. Ja jag vet, att jag inte har sett den redan!? Jag snackar såklart om Harry P. Och det enda jag väntar på egentligen är att få lite sällskap. Christoffer är mer inne på Transformers så nu har jag mina förhoppningar till att Max vill komma hit och se den med sin syrra.

Vi får se om han vågar sig på att åka den farliga, farliga bussen hit;) Själv.

Blir sorgligt att gå på det sista Harry Potter biobesöket for ever. Men 14 år med Potter-gänget kanske räcker;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0