Lördag 29/1 -11

Vilken härlig dag det verkar bli! Har verkligen sovit som en prinsessa inatt, just det jag behövde. Vaknade runt 5-6 imorse och åmade mig för att jag snart skulle upp. Men... juuust ja! Lördag:) Kan ju säga att jag glatt snarkade vidare ett par timmar till!

Lördag är verkligen veckans topp! Har alltid varit & kommer alltid att ligga mig kärt om hjärtat. Och att bero på hjärtat så ska jag väl ta och väcka honom snart. Vi tänkte ta och åka bort till akvariebutiken i Skoghall och kolla efter en ny pump till det nya akvariet. Lite nytt grus ska även checkas av, vi är inne på svart:) Blir verkligen as-snyggt tillsammans med våra vita och röda fiskar. De svarta firrarna är det ju lite mer synd om kanske;)

Men det som är jobbigast är ju såklart att vi inte kan byta akvarium än på några dagar. Det är ju lite att fixa innan vi kan fylla den med vatten, och sen när vi gjort det ska den helst stå och få rätt temp & värden i några dygn. Tur att tålamod är fiskarens bäste vän då;)



Nytvättat chabrak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0