Lördag 15/1 -11

Hejsan!

Sitter hemma i Karlskoga hos mamma.
Åkte hit igår efter jobbet, kände att jag var tvungen att passa på att lämna Maja när det endå var helg. Vi kan ju inte riskera att hon blir själv hemma en hel dag om sambon blir inringd på jobb. Tråkigt att inte ha stumpan hemma men hennes välbefinnande kommer alltid i första hand!

Vi var förresten på en långpromenad förut, jag, mamma & Maja. Och lite lustigt stötte vi på Helga, mammas 'dagbarn'. Passade på och lät hundarna få träffa varanndra. Haha, ja det är allt lite tur i oturen att Maja löper för tillfället för hon var hur snäll som helst med Helga. Skönt att få en bra första träff iallafall, sen kan det såklart bli andra bullar när Maja blir sitt vanliga jag igen. Men som sagt, skönt att det gick bra:)

Nej nu ska jag ta och äta lite och snart förbereda mig för att knalla bort till bussen. Åker hem till Karlstad igen redan idag, känns som att jag inte träffat sambon på EVIGHETER, trots att vi setts varje dag;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0