Du & Jag




Hittade dessa bilder hos pappa när jag var hos honom sist. Minns att det var vår första påsk som ett par. Hade aldrig trott på mig själv om jag åkte tillbaka till den stunden och sa att vi nu varit ihop i drygt fyra år. Jag hade bara skrattat, strykt luggen ur ögonen och tittat ned i backen. Vad man har förändrats sen dess, blivit starkare, självständigare, lyckligare och ja äldre.

Det var väl även vid den här tiden i relationen som man bafann sig i ett ständigt virr varr av pirr, ont i magen och löjligt löjligt mycket kärlek. Och helt ärligt är det bara det där med ont i magen som jag bytt ut. Tillit, ja det är bland det viktigaste vi byggt upp sen dess. Jag litar på honom som om han vore min andra halva. Och det är han ju;)

Nej vi har utvecklats så jäkla mycket sen dess, både som individer men även som ett par. Han har verkligen blivit min allra bästa vän. Mitt livs kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0