Amatörelektrikern





Haha, blev lite stolt över mig själv igår. Skulle ju som sagt fixa elsladden till akvarielampan. Det skulle skalas av och kopplas till en 'sockerbit'. Och det funka!! Lampjäkeln lyser. Kände mig som värsta amatörelektrikern när jag visade upp mina prydligt skalade sladdsnuttar för sambon.

Och visst är det väl så,
vad man än lyckas med som tidigare kändes omöjligt, tänker man alltid efteråt. -Fan, man kanske skulle bli elektriker (författare, snickare, frisör mm)

Men snyggt blev det iallafall, akvariumet.
Men hinner säkert möblera om dekorationen både två och tre gånger innan fiskarna får hoppa i imorn eftermiddag. Vilken chock de ska få;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0