Tisdag 9/8 -11

Hej igen,

Ja nu är första stunden på länge
som jag känner att jag faktiskt har tid att blogga. Livet går i närmare 190km/h, mest pgr av jobbet. Vi är just nu i en period då det är för lite folk på plats och alldeles för mycket att göra. Ja te.x den här veckan då vi bara är 3 personer på plats. Men allt går en kortare period, känns bara töligt för oss på kundtjänst som får alla galna bridezillas nafsande i hälarna;)

Annars är allt OK. Är lite seg & sliten men glad ändå.

Just ja, i fredags skedde det, Christoffer och jag gick äntligen på Harry Potter. Och sicken film!? Fällde många tårar under de två timmarna, och ja jag behöver väl knappt nämna den scenen då Snape dör, snyft snyft.

Ja den filmen får jag faktiskt säga
är den absolut bästa. Satt i min stol och önskade så innerligt att den aldrig skulle ta slut. Men det glada slutet gjorde ändå att det kändes okej att resa sig upp och gå därifrån när den var slut. Lyckliga slut is the shit!:)

Och extra roligt var ju såklart att Christoffer gillade den också.

Och ja, nu då. I ärlighetens namn väntar jag bara på att boksuget ska falla in igen. Förnekar väl kanske att serien om Harry är slut, genom att börja om igen. Men varför inte liksom;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0