Lördag 16/4 -11

Hehe, innan jag skriver nått annat så är jag medveten om att designen på bloggen ser lite 'annorlunda' ut nu. Försökte fixa lite med den för nån dag sen, men det blev tydligen inte så bra:P Ska fixas när jag kommer hem igen.

Ja, är som sagt va inte hemma utan bifinner mig hemma hos pappa. Åkte hit igår och stannar tills imorgon. Och nu sitter jag mest och väntar på att tiden ska gå, lyssnar på lite gammal musik ifrån datorn, hehe minnena rullar runt som i ett virrvarr just nu:) Ja väntar var det, kl 23.00 nångång ska nämligen In Spite spela på Red Brick här i Karlskoga. Och ja, det är svårt att beskriva hur kul det ska bli! Det kommer att kännas så sjukt att kunna festa med polare ifrån både Karlstad & Karlskoga, samtidigt! Gissar på att jag kommer känna mig otillräcklig ikväll, så många som jag vill umgås med. Hade varit bra om man kunde göra några kopior av sig själv, bara för ikväll. Och de jag tänker på framför allt är ju Christoffer, bandet, Annemette, mina två barndomspolare Madde & Emma och så min kusin Sanna.

Sen blir det ju såklart grymt kul att se dom spela, och framför allt att visa upp dom för alla jag känner. Yes, det är min pojkvän det där *nickar instämmande och pekar mot trummisen på scenen* Hehe:P

http://www.myspace.com/inspiteswe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0