Dag 15. Kärlek



Kärlek är väl ändå ett av de bredaste orden som finns,
det är så mycket som man kan hålla kärt, mer eller mindre. Men det alldra första jag kommer att tänka på är familjen. Det är faktiskt det viktigaste jag har och dem jag känner mest kärlek för. Och med familj menar jag såklart the big one, dvs djur, förälldrar, syskon, pojkvän, hans familj, släkten, vänner mm.

Och näst efter familjen kommer naturen, helt klart.
Det finns inte mycket som slår en promenad i skogen, på stranden eller på öppna slätter. Den skapar verkligen en alldeles unik harmoni i kroppen och man får chansen att stänga ute det 'vanliga' ett tag.

Så the best kombo är såklart att få vara i naturen med familjen. Off course;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0