Torsdag 6/5


Host, nys, snörvel & fräs.
Yep, idag känner man sig inte alls för fräsch. Men som tur va så försvann febern när den ersattes av allt det andra. Nu är hon funktionsduglig iallafall människan!

Har haft en rätt så lång dag på jobbet, har bara velat komma hem och lägga mig ner. Får alltid så ont i ryggen så fort som det ska vara lite sjuka. Men först blev det att underhålla sig med objekten på bilden ovanför. Och nu ska jag hoppa in i duschen och sen förbereda mat, tjockpannkaka:D Seeeen kanske man hittar lite tid för att hänga i soffan.

Och det är så gött med fredag imorn, känns som att det var igår som jag låg och förbarmade mig över att det snart var måndag igen. Imorn ska vi iallafall ut & äta med jobbet, blir nog väldigt trevligt och gott. Vi skulle visst käka buffé på ett föredetta fängelse, som nu mera är ett hotell. Har hört lite sägner om att det spökar där, har för mig att ett spök/medieprogram har varit där och filmat. Blir spännande;)

Nej nu vill visst inte datorn att jag ska sitta här nå mer, vet inte vad som hänt. Det ploppar upp en nedrans massa rutor. Bara det inte är virus:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0