Torsdag 27/5

Är helt upp i varv, har haft så mycket att göra idag och nu ska jag äntligen hinna kvällsmysa en stund, när sambon kommer hem.

Min morgon började iallafall 05.45,
haha ja det var inte igår som man var uppe då. 06.15 satt jag på cykeln påväg till jobbet, pepp pepp! Och otroligt nog gick det jättebra, behövde inte ens dra mig upp ur sängen & vaknade t.o.m av mig själv en kvart innan alarmet ringde, vad har hänt? Okej, visst somnade ja om den kvarten men iallafall?

15.30 var det ilfart hem för att tvätta,
haha ja det var anledningen till min tidiga morgon. Det måste väl vara ett stort vuxenpoäng endå? Gå upp tidigare för att kunna sluta tidigare, så att man hinner med tvättiden;) Klapp på axeln tycker ja!

Sen har vi varit och storhandlat hela kvällen.
Roligt och mysigt, men sisådär lagomt kul när allt ska plockas in och pusslas ner i minifrysen;)

Och nu var tanken att man skulle vila men det kliar i kroppen ännu. Borde vara trött. Tror att jag ska slå in Majas lilla paket som hon ska få imorgon. Och kan inte tjata om det nog, men jag saknar henne sååå! Men som tur va så kidnappar ja hem henne hit på söndag. Både sambon & jag lider numera av vovve-abstinens!

Men det var min hetsiga, underbara torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0