Torsdag 22/7 -10

Åkte ner till stan på förmiddan, strosade runt och tryckte mig imellan alla Rix FM-galna människor. Klart att man skulle pricka in den dagen! Dock är Erik Saade & Erik Grönwall inget för mig, men visst har även jag varit ett Rix-fan. Nära inpå sommarens höjdpunkt och fick man väl syn på flickidolerna, så visst pirrade det i magen;)

Så det pirrar säkert i många tonårsmagar på stortorget ikväll!

Hittade iallafall det jag skulle ha, vad det nu var. En basic svart tröja & ett pack med armband blev det. Och en kasse mat.

Vet inte om jag börjar på att bli gammal, för det var det roligaste på hela stan. Mataffären. Trivs verkligen inte att gå i klädaffärer längre, massa människor, konstiga plagg ÖVERALLT och tusen olika affärer att välja på.

Men sen blir det väl så när man har bott i Karlskoga i hela sitt liv;) En är inte van!

Har annars suttit och läst i manualer, provat olika inställningar och fotat hela dagen. Och Maja är så trött på mig! Man kan ärligt talat höra hur hon suckar när kameran ryker fram. Men det är ju såååå kul:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0