Torsdag 1/7 -10



Har nyss klämt i mig en mindre lyxig
, och mindre god middag, ensam, medans Ernst snickrar på i bakgrunden. Sitter och väntar på att sambon ska komma hem så att jag kan mysa med honom. Saknar honom nu och i förberedelse för helgen, åker hem till Karlskoga för att hälsa på familjen imorn till på söndag♥.

Ser fram emot en massa timmar på stranden, vara husvakt åt mormor, träffa Maja, vara med brudarna, sitta och fika i pappas trädgård och inspektera ombyggnaden i huset & busa med brollan.

Men kommer såklart att sakna min lille man, känns inte som att vi fått andas ut alls i veckan. Så ser verkligen fram emot nästa vecka då vi äntligen ska på vår minisemester. Faktiskt våran första semester någonsin under våra 3 & 1/2 år tillsammans!:) Går inte en dag utan att vi pratar och planerar inför.

Det blir bara du & jag älskling!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0