Tisdag 7/9 -10

Hehe, kanske bör fundera på att ta bort handuksturbanen nu efter 2 timmar och se mitt mästervärk. Har nämligen, för allra första gången färgat håret alldeles själv! Orkade inte vänta tills jag åker hem till mamma igen. Och det var väl egentligen inte svårare än att schamponera håret, egentligen;)

Tror att det blev bra iallafall, håret har inte ramlat av, det ser ut att ha en brun neans och jag har baaara två fläckar mitt i pannan av färgen.

Men en grej bara, varför finns inte den där inpackningen som man får med, att köpa? Bara den. För det finns inte mycket bättre än den lilla flaskan. Det blir ju så sjukt mjukt!

Nåväl.

Idag har jag iallafall flängt runt på Bergvik igen. Har fixat en sista present till Christoffer, köpt hem en massa tårtprylar, mat och en stickad kofta till moi. Känns som att det är i den som jag kommer befinna mig i, i höst & vinter:) Och resten av dagen har jag varit så duktig så! Dammat, dammsugat, diskat och bakat 'fusk'-kakor. Ja ett sånt färdigt paket som man endast tillsätter vatten och smör;) Gick på 15 min, klirrat.

Äj!, Visste ni föresten att om man handlar för över 100:- på Ica Maxi så får man köpa två 300grams chipspåsar ifrån OLW för endast 5:- styck! :O

Haha ja det är med de vännerna jag har tillbringat resten av kvällen, det, Idol och en ansiktsmask. Har med andra ord 'tjejat' mig hela dagen. Ja en får passa på när sambon är borta, men märk väl, det är inge synd om honom då han just nu står och diggar till Ozzy Osbourne i Sthlm;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0