Tisdag 3/8 -10

Jag vet inte om storken har gått vilse eller bara fastnat på jobbet för det här med bebisar går som en epidemi just nu:) En utav kollegorna fick sin lille son förra veckan, en gick på mammaledighet i fredags, samma dag överraskade ännu en med en bulle i ugnen och idag fick jag reda på att en fjärde ska bli mamma. Och det är så jäkla roligt, magar överallt! Sen är ju just bebis ett supermysigt samtalsämne kring lunchbordet:)

Tyckte bara att det var så lustigt då vi endast är åtta anställda. Så hälften;)

___________________________________________________________________

Har annars haft en helt ok dag förutom att jag trodligtvis håller på och blir sjuk, förkyld. Har haft ont i kroppen plus huvudvärk och halsont igår. Men det härdar vi ut med lite ipren & en positiv inställning! Kan ju inte missa en dag på jobbet om det kommer mer storkbesked;)

Men nu ska jag bota min skallebang och unna mig en lång dusch, ansiktsmask & hårinpackning. Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0