Tisdag 30/11 -10

Halloj vänner!

Idag har det varit ännu en fartfylld dag
. Började dagen 08.00 med att träffa min coach (börjar fundera på om hon är senil. Jag får vara i en ny grupp varje gång vi träffs och hon kommer aldrig ihåg vad jag jobbar med) Efter det har vi packat, städat och kört grejer HELA dagen! Hihi och vi fick som sagt nyckeln idag:) Lägenheten var ungefär så som jag föreställt den, möjligt att sovrummet var lite mindre och badrummet lite större. Men jag tror att det blir skitbra där borta, visst kommer vi inte bo där i flera flera år men det duger gott och väl så länge!

Nej, haha denna stund fick räcka framför datorn
. Vi har så mycket att göra, det är helt sjukt! Som tur va har vi imorn och på torsdag på oss, vet inte hur det hade gått annars;)

Så, nästa gång vi hörs kan jag stolt presentera mig som Karlsta'bo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0