Tisdag 25/5

Sitter på utbildningen och hör hur det smattrar på fönsterbläcket, det är kallt & grått och man borde vara dyster. Men jag är bara så lycklig! Lycklig över livet, att jag har så fina människor runt omkring mig. Att världens finaste sambo ligger och sussar i vår säng just nu. Att min älskade hund fyller år idag och att jag på fredag äntligen får träffa henne och resten utav familjen. Även att jag på lördag får åka upp till stallet igen, gnugga näsan mot manen och omfamnas av alla dofter, få sniffa på honom en stund -det är allt jag begär:)

Och idag ser det ut som att det blir en lugn dag. Vi skulle visst se en film nu på eftermiddan, kan återkomma om vilken det var, och efter det åker vi och storhandlar. Var även på tal om en ny tv, ja nu måste vi verkligen få tag på en ny då den vi har flyttar på söndag. Vi har haft Christoffers brorsas tv medans han har rest i flera veckor, och vi tänker inte släpa upp den gamla tjockisen igen. Det kommer ta emot;)

Ska även meddela att jag nu förvandlats till ett p3-fan, jepp, haha jag trodde aldrig att jag skulle säga det. Men det är bland det första som jag tänker på, på morgonen. Morgonpasset & Christer är vad som gäller;) Lyssnade på det imorse när jag gick hit och hade ett brett flin hela vägen. Musiken har jag fortfarande svårt för, men Kodjo och gänget väger upp allt;) BAAAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0