Tisdag 18/5

Haha, tror ni att jag vågade se scenen när Madicken gick in i förrådet, ja brygghuset var det visst. Nope! Spolade förbi i panik när Abbe började snacka om greven. Klarar ännu inte av att se det, och så var det ju väldigt ensamt och mörkt i lägenheten, klart att man inte vågade då;)

Och vet inte om det var pågrund utav det som jag sen hade mardrömmar hela natten. Brukar aldrig drömma mardrömmar, så, klart att de skulle komma när man var todo alone! Ibörjan drömde jag om att jag, C och ett par till låg i en stor dubbelsäng mitt ute på ett fält. Och plötsligt förvandlades himlen till ett stort "moln-monster" som var ute efter just oss. Han började skrika på oss och sköt blixtbollar hej villt. Och jag som varvade med att gömma mig och titta fram under täcket kom ju på att jag skulle skjuta tillbaka, så jag hytte med fingret och ut kom det blixtar. Vilket såklart gav oss chansen att fly. C & jag hoppade in i vår bil och körde iväg, jagandes av molnet. Vi körde & körde och verkade ha kommit undan, ja då var vi helt plötsligt framme vid ett sjukhus där en doktor skulle undersöka mig. Han satte en syregasmask över ansiktet som istället för att ge syre, sög ut luften ur mina lungor (Panik!). Sen skulle han fixa en glugg mellan mina framtänder, inte vet jag varför. Väldigt ont gjorde det iaf då han utvidgade mellanrummet med ett tunt stålrör.

Well, sen när jag var klar där hade C redan försvunnit och jag var tvungen att gå hem. Men då var jag helt plötsligt jagad av en varulv, panik, panik. Jag sprang och jag sprang, parerade och lyckades smita undan. Var tydligen hemma i Karlskoga och sprang hem till Madde, min gamla barndomskompis. Gömde mig bakom hennes soptunna och hon kunde verkligen inte fatta varför jag gömde mig. Här fanns det ingen varulv.

Haha, ja sen vaknade ja för sista gången den natten. Då var det soligt i sovrummet:) Mycket cred till alla som nu orkade läsa allt det här! Men hur man blir när man drömt nått otäckt, väldigt gråtmild och helst vill man bara berätta det för alla, vilket jag nu gjort;) Men nu ska jag ta och koka ihop en soppa, mmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0