Söndag 19/9 -10

Hehe ja det blev en hel del bilder på grabbarna iallafall. Kände mig helt lost när jag skulle börja fotografera, vilka inställningar var det för mörkt ljus? Höja eller sänka ISO-talet? Jag har fortfarande lite att lära med andra ord men det är rätt härligt det med, att det bara kan bli bättre;) Får se om jag hinner till nästa spelning den 29:e.

Tror iallafall att de blev nöjda över spelningen, själv tyckte jag att de var asballa, alla fyra!

Men nu är det söndag och jag sitter och halvkikar på reprisen av Idol medans sambon är iväg och jobbar en stund. Blir även att knata iväg till vallokalen sen och dra sin lott som medborgare och rösta. Känner mig inte sådär superpepp inför valresultatet men visst håller man tummarna. Allt kan vända!

Och just ja, nu har vi utökat våran lilla fiskefamilj:) Var iväg på en spontantripp till Djurmagasinet igår och tänka sig följde det med fyra små vita fiskar. Två silvermollys & två ballongmollys.




Hrm, ja det kan jag ju fördriva tiden med, göra rent akvarieglaset. Vettefasen varför det blir ränder. Men sådär ser de ut iallafall, och ballongmollysarna har blivit mina favoriter. De är väldigt sociala, söta & glupska;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0