Söndag 13/6



Så, nu har den sista delen utav släkten dragit sig hemmåt och nu är min födelsedag officiellt slut:) Har haft det väldigt roligt och fått så många fina presenter. Bland annat pengar till en ny systemkamera (så nu smäller det så fort som den blir till salu), jättespännande antikviteter ifrån farmor, bland annat en tv-kanna, en 50-tals vas av konstnären Bruno Karlsson och en mortel. Och morteln, det är den saken jag alltid kommer förknippa farmor med. Kommer ihåg att man som liten stod och beundrade dom på kökshyllan, använde dom som hantlar för de var ju så tunga. Haha ja minnen!

Och har fått så mycket mer fint!
Men det finaste av allt var endå att så många kom, trots de långa milen hit.

Så nu rullar vi framåt till år 22 och förhoppningsvis får vi många leenden & lyckorus på vägen:)

Men för stunden ska jag bara andas ut, vänta på att min sambo kommer hem och förhoppningsvis åka & premiär kasta med det nya fiskespöet.


Så tack återigen alla nära & kära för gratulationer & fina presenter. Ni finns alltid i mina tankar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0