Onsdag


Håller just på att laga lite middag tills grabben kommer hem, korv med pommes. Mmmm! Har annars haft en helt okej och rätt så vanlig dag. Jobbade och slet lite extra med paketen, -högsesong och det bara ramlar in ordrar av folk som ska gifta sig, döpas och konfermeras. Dock resulterade väl detta med att fingrarna blödde, okej ett utav dom. Inte bra det, tror inte att folk blir speciellt glada om de får bröllopskort som ser ut att ha tillhört en slaktare. Okej nej det var väl inte så illa heller men papercuts & trasiga nagelband gör ont:( Dock har väl jag de mest lindrigaste händerna av högen med kollegor. Ännu...

Fint väder var det även denna dag, jag och hela sveriges befolkning njuter! Men trots det skippade jag iallafall den lilla promenaden hem idag, haha min träningsvärk är inte att leka med just nu:P

Nu ska jag fortsätta att njuta av fina Ted
i högtalarna och fortsätta med maten så att det blir klart till programet med det stora p:et! Idag är det hungriga Mario som ska laga mat, gissar på att det blir mycket kött & sås på menyn. Låter mer som min smak, bananfisk? Ja herregud!

_____________________________________________________________

Och erhm ja, sorry för att ni tvingas stirra rätt in i mina näsborrar men så blir det faktiskt när man andas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0