Onsdag 3/11 -10

Hejsan!

Har rätt nydligen kommit hem ifrån extrajobbet
och det är så skönt att vara hemma. Har hjälpt C med att flytta trummorna hela dagen, känns det som iallafall;) Så nu är jag helt mör i kroppen och ska straxt ta en dusch.

Just ja, igår var vi ju och skrev på det nya kontraktet till lägenheten!
Så nu är det till 100% säkert att vi får flytta i december:) Och det är ju faktiskt bara ca 4 veckor kvar. Har funderat på det i flera dagar om man ska börja packa, men det tar emot så att plocka ned allt för tidigt. Den där 'hemma'-känslan försvinner ju. Och känner jag mig själv rätt är det inte förens några dar innan som man verkligen får tummen ur iallafall.

Har ju även sysselsatt mig med att klippa hunden, och igår blev hon klar. Brukar alltid dela upp klippningen på två dagar så att det inte blir så mycket för henne (och min rygg). Måste faktiskt säga att jag föredrar henne i kort päls, även fast jag vet att alla tycker tvärt om;) Men eftersom jag är väldigt noga med att hålla henne tovfri blir allt så mycket lättare när det är kort. Dvs inga tovor alls! Och så är det kanske bara jag som fått för mig, men det känns även som att hon blir piggare:) Det sprätter i henne och promenaderna går inte längre i snigelfart. Men sen kanske det är för att hon fryser en smula, (men självfallet får hon ha jacka på sig nu)

Det blir nog lite nya bilder på henne imorn.

Nej nu ska jag passa på att slänga mig in i duschen innan C kommer hem ifrån innebandyn;) Först in är det ju!

______________________________________________________________________________

Och mamma, jag ringer dig imorn. Hann aldrig ringa upp förut och nu sover ni säkert;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0