Onsdag 29/9 -10




Haha ja inte visste jag att jag skulle stöta på lillebror när jag tog in posten. Tidningen ifrån hyresgästföreningen hade tydligen gjort ett reportage om gården som mamma bor på, lite om fruktträdgården utanför. Och klart att skitungen prydde upp ett halvt tidningsuppslag;)

Och visst är det skönt att barn har fantasi, men apelsin & melonträd? Haha ja det är kul att det inte finns några gränser. En sak som jag saknar med att vara barn:)

Annars sitter jag halvklar för att gå på ännu en skogspromenad med Annemette & hundarna, för att sen åka hem till henne och invänta att grabbarna ska börja spela. Kl 23.00 spelar de ikväll, på Ankan här i K-stad. Ska bli riktigt kul och hoppas verkligen på bra respons ifrån publiken.

Får även passa på att gratta alla andra Mikaelor för idag är det våran dag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0