Onsdag 22/9 -10

Hehe ja man kanske ska visa att man lever i text också, även om bilder säger mer än tusen ord;) Men livet rullar på här hemma trots att lägenheten vi kollade på inte blev våran. Men känns endå rätt bra, det var trots allt en hel del som inte kändes rätt.

-Så vi tar nya tag, klart att det är trist att inte få packa, än ska man ju såklart tillägga. Vi tar ett steg i taget och har nu mera is i magen. Man vill ju såklart vara nöjd till 100%!

Maja är även hemma igen, som synes;) Tog en tur till hennes 'girlpal' Hemi igår så att de fick babbla lite. Det är så härligt att se att de går ihop trots att de är minst lika dominanta. Visst blir det lite tjafs ibland men så är det väl med gamla kärringar;) Vallningar och hormonrubbningar, ni vet.


Har inte så mycket mer att meddela mer än att jag älskar min fästman otroligt mycket. Det finns ingenting som jag vill ändra hos honom, ja varenda cell är perfekt. Jag älskar honom så mycket för att han är just han. Och vi passar så jäkla bra ihop trots att vi egentligen är väldigt olika. Jag antar att vi är som magneter, varandras motsattser, plus & minus, men endå är vi precis just gjorda för varann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0