Måndag 5/7 -10

Hjälp vad svårt det var att gå upp imorse, gäsp & snark! Kroppen värkte efter gårdagens tur med båten och så låg det ju en söt sambo brevid. Inte lätt;)

Helgen var iallafall superbra! Det blev väldigt mycket strandhäng, badande, busande & mysande. Blev även en fika med vännerna som jag saknat så mycket. Så bitterljuvt att sitta och lyssna på allt som hänt i Karlskoga.

Så tyckte väl endå att jag lyckades klämma in det viktigaste i helgen. Även om det blev stressigt. Skulle behöva flera veckor för att kunna göra och träffa alla som jag ville. Men nu är jag nöjd för den här gången, även om jag längtar tillbaka!

Bilder kommer så småningom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0