Måndag 11/10 -10


Haha det är mycket som händer runt lilla Mikaela nu för tiden. Idag har det varit full fart hela dagen och folk har äntligen ringt och sagt att de vill komma och kolla på vår lägenhet. Hoppas så innerligt på att någon utav dom gillar den:)

Var även iväg och skrev på papperna för ännu ett extrajobb tidigare idag:) Ska städa några kontor 2 ggr i veckan, på kvällstid då. Så det passar vare sig jag bara pluggar eller jobbar heltid på första jobbet. Sen är ju ording & reda mitt andranamn så det är klart att jobbet passar bra:)

Och att bero på bilden överst då:) Jag och Annemette var nämligen på hårmodells audition idag för Wella. Så imorn ska vi få en total make over på knoppen:D Det blir verkligen en heldag ifrån 8.00-22.00 med säkert flera timmars väntan imellan. På förmiddan klipps & färgas vi för att sedan sminkas och visa upp oss på scenen på kvällen. Wella har nämligen en inspirationskväll för värmlands frisörer och det är då dessa frisyrer vi ska visa upp:)

Ska bli så jäkla spännande!!!

Men nu måste jag gå till kojs om jag ska orka upp imorn bitti. Men något säger mig att fjärillarna i magen kommer ställa till det en hel del med sömnen inatt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0