Måndag

Har just suttit i köket och klippt igenom Majas päls, höll på i två timmar nu och det blir säkert nån timma imorn igen. Har bara benen och tassarna kvar så det ska gå fort, ett bad bör även hänga på. Men det är riktigt skrämmande hur olika hon kan se ut när man klipper henne/sparar ut. Nu ser hon ut som en fisförnäm cockerspaniel-flicka;) Tösa min!

Idag har vi jobbat och slitit, fick lyxen att ta hand om en praktikant idag. Lite extra hjälp sitter aldrig fel. Gick sen och hämtade ut klädhängarna som jag vann i Denise tävling ifrån Perlan Living. De var jättefina och har redan lyckats fått upp den ena, heeeelt själv, med förborrning och allt;) Den andra ska sitta i en betongvägg, och där ströks mina kunskaper. Det blev iallafall helt toppen!



Passar som handen i handsken tillsammans med anslagstavlan

Nu ska jag ta och förbereda kvällen så att jag kan ägna lite extra tid med sambon när han kommer hem. Han kommer jobba kväll tisdag, onsdag och torsdag. Och jag dag då. Vi hinner inte ens mötas i trappuppgången dessa dagar:( Men det blir ju bra för hunden som slipper vara ensam då det alltid är någon hemma, så visst är det tur på det sättet. Men fy, kommer att sakna honom som skrutt:( Älsklingspojken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0