Lördag

God morgon:)

Längre än till 8.45 kunde jag inte sova denna lediga dag, why man, why? Så tog just en liten morgonpromenad med hunden och det var i ren protest kan jag lova;) -Det regnar ju! -Tokiga kvinna stanna inne i sängen! Men nu sölar hon ju iallafall inte med att göra sina behov, någon nytta ska man få ut av regnet. Även att snön smälter såklart, det gör vi många tummar upp för.

Idag ser det iallafall ut som att det blir en regnig tur på stan, medans sambon repar & hjälper sin bror med flytt. Är ute efter ett par vårfräscha, beiga chinos & ett par nya tygskor. Har dock hittat just det plus en massa fint på Ellos.se men leveransen var inte förens den 25 maj på byxorna, det är väl ingen som orkar vänta tills dess? Inte om man heter Mikaela och är grymt vårsugen.

Så vi får se:)

Nu blir det iallafall en lång & god frulle i tv-rummet, som jag förövrigt städade igår (plus hela lägenheten). Man kan kalla det för en 'innan-vårstädning' -städning! Grovgörat väntar jag med tills mamma hälsar på;)!

(Ta med dig mormor också...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0