Lördag

Sorry för dålig uppdatering men nu har jag ju iallafall haft något att skylla på;)? Nu har vi iallafall klarat av ännu en arbetsvecka och detta firade C och jag med att lägga oss straxt efter tolv inatt. Även han har jobbat dag så det var absolut inte svårt att somna. Hihi!

Och idag lyder planeringen att ta en tur hem till Karlskoga, sambon ska på tjej-förbjuden fest och jag vill verkligen inte sitta själv här i kväll med melodifestivalen och allt där till. Lite tråkigt när man inte känner nån i stan, så åker hem till mammsi och pappsi. Ska även bli helt underbaaart att träffa min Maja igen! Blir så lycklig av att bara tänka på henne, vår lilla bebis;) 

Nej, itja om man ska ta och krypa ned brevid pojken, ser väldigt gosigt ut där i sängen. Får passa på att krama honom nu för jag vet ju iallafall en tjej som kommer sakna honom som attans ikväll. Man har ju vant sig vid att ha varanndra vid sin sida mest hela tiden. Älskar dig så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0