Idag fyller lillasyster 17 år!



Grattis min älskade kusin! Hihi var det inte igår som det där kortet togs? Fjunigt ludd på huvet och härligt rund mest överallt. Det är så mycket som vi upplevt tillsammans och jag vet att vi båda kommer minnas alla år vi hade tills den dagen det tar slut. Du har alltid varit min lillasyster och jag kommer alltid att le när jag är med dig. Humorn själv ju;)

Kommer du ihåg den gången som vi red ut på Navarra? Du i sadeln och jag på hästrumpan:) Eller när vi lekte apotek med mormors skänk, eller alla de gånger som vi tog med Fanny och Molle på milslånga promenader, och alla andra grannars hundar med för den delen. Kan rabbla upp hur många minnen som helst och jag kan verkligen inte sluta att le. Du gör mig glad lilla toka!

Hoppas att du får en superfin födelsedag och att vi ses snart, vid Påsk kanske?
Det visar sig, men du ska veta att du betyder allt för mig syster även om vi inte träffs varje helg som förr. Men det tror jag också att du vet;)

Puss på dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0