Har chillat på utställning

Haha fick just reda på att min fejja har hängt på en konstutställning alldeles nydligen. Farfar är konstnären:) Kommer ihåg att han för, ja säkert ett par år sen, ville ta en profilbild på mig just för att han skulle måla. Men att den skulle hamna på utställning, haha!

Och jag är väl, som säkert alla andra, lite tveksam mot just profilbilder på sig själv, vilket faktiskt syns på bilden. Glad men endå lite besvärad över att det var just profilen. Men måste endå säga att tavlan blev väldigt fin, lite komisk enligt mig då men det har ju sina förklaringar.

Men han är hemskt duktig min farfar! Och jag är väldigt smickrad över att det var just ja som fick sitta i en fin ram på Hallagårdens utställning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0