Fredag 27/8 -10



Idag är det lite sjukstuga här hemma,
sambon håller just på att bli lite bättre ifrån förkylning och tjolahopp nu var det min tur. Ja i det här förhållandet turas vi om;) Rättvist på gott & ont!

Kände redan igår att det var på G,
lite 'luddig' i huvet och nått som jag nydligen fått titt som tätt, ledvärk. För inte fanken kan det vara växtvärk? Eller ja, om så är fallet så tackar & bugar ja;)

Har iof alltid, eller ja sen 5 år tillbaka, haft lite problem med knäna när det är kallt. De stelnar liksom till en smula. Och knakar har de gjort så länge jag kan minnas. Var typ ett partytrick när jag var mindre;) Så kanske får man skylla sig själv.

Nåväl, är glad sålänge som en är funktionsduglig;)

Men nu har febern äntligen släppt
och man kan börja njuta av att det är fredag, för tusan! Möjsigt det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0