Fredag 13/8 -10

Nyss slutat jobbet, tagit helgen och nu är det fest! Jajjemen vett ni, öl, bastu och korv. Är det inte sånt som ungdomar i min ålder gör på helg'a? Äter korv? Nej ikväll blir det så pass festligt att jag är ensam hemma, sambon jobbar. Men ärligt talat är det såhär som jag helst spenderar en fredagskväll, hemma, och det optimala är ju om Christoffer joinar mysklubben.

Men måste man egentligen vara tråkig för att man gillar att se på Postkodsmiljonären, äta chips & dricka dricka, pilla sig i naveln och somna i soffan? Själv tycker jag inte det. Men såklart ska allt göras med måtta. Har te.x hört att det inte är bra att pilla sig för mycket i naveln. Sa dom. Dvs mamma.

Men en sak vet jag iallafall och det är att man inte behöver dricka öl, basta och äta korv bara för att det är fredag och att man råkar vara runt 20. Sen är väl det en smaksak, jag gillar ju liksom inte ens öl & korv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0