Fredag 10/12 -10

Öööh va trött jag är! Haha men tänker inte gå och lägga mig förens sambon är hemma igen i säkert förvar. Strax efter Idol var det utgång för grabbarna i bandet In Spite.

Och Idol förresten! Visst var det väl skönt att Jay vann, trots att han kändes väldigt ensam och förvirrad när han stod och sjöng sin vinnarlåt ute på platån. Men jag antar att det är rätt förvirrande att stå inför hela svenska folket och sjunga, speciellt när man just vunnit sveriges enda och största musiktävling. Ingen press alls inte. Hoppas bara så innerligt att han följer Andreas råd och endast sjunger låtar som gungar med Jay-stilen. Och inte såna låtar som vinnarlåten;)

Nej nu ska jag ta och hoppa bort till soffan igen. Känner att ögonen värker efter att ha ansträngt sig vid datorn. Jo jag vet att jag borde ha på mig glasögonen JÄMT, men det finns alltid nått att irritera sig på hos dom. Och att bero på glasögon så provade jag lite nya bågar på stan idag, tjecka lite nytt glajjmode. Och ja, visst gillar jag Harry Potter men jag tänker inte se ut som honom!!! Haha ja det var tydligt att glasögon runda som plommon är hippt. Vet att gammelfarfar hade ett par såna, ligger förresten hemma hos pappa. Får kanske ta och låna dom nästa gång jag går ut, va lite glajjmodern aka Harry Potter & John Lennon-wanna be.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0