Film-mys!

Satt just och kollade på Titanic, jag, Maja, kökshanduken och täcket. Oj oj oj, farlig film att se om man som jag är halvt sjuk och otrooligt gråtmild. Den värsta scenen i hela filmen är ju när de visar det gamla paret som håller om varandra i sängen och när mamman nattar sina två små barn.

Cry, cry, cry!


Maja och jag hade även ett one's in a lifetime moment. När eftertexterna rullade igång bar jag upp henne i min famn. Tårarna rann och jag kunde bara kolla in i hennes djupa ögon. Hon kollade tillbaka och släppte inte blicken, inte förens hon blev alldeles blöt av mina tårar. Då höll hon fast mig med sina tassar och torkade mina kinder med sin lilla tunga.

Jag viskade till henne att jag älskar henne av hela mitt hjärta,
och jag vet att hon förstod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0