Duracell hette han ja, kaninen


Idag har det varit en effektiv dag, har känt mig som den där 'batteri-kaninen' som visades som reklam förr i tiden. Sprungit fram och tillbaka till tvättstugan, hängt upp tvätt, vikt tvätt, rensat garderoben, gjort iordning under diskhon och rensat en bra-att-slänga-saker-i-garderob. Även handlat med sambon, blev lite förnödigheter plus en varsin semla. Blev aldrig någon igår så det tycker ja att vi är mer än värda nu!

Men nu är han iväg o repar med bandet och Maja sitter på vakt i fönstret;) Så gullig. Så tänkte att jag skulle sätta mig och varva ner några hekton. Slå på en kopp té och ta fram boken ett slag. Har redan läst ut mer än hälften av boken, & jag vill inte:( Jag vill inte att den ska ta slut! Ja som trodde att jag skulle få sitta o mala ända tills filmen hade premiär. Den är ju så bra och sambon måste ju tro att jag blivit halvt tokig för jag kan komma på mig själv att sitta med ett stort flin på läpparna medans jag läser. Skrattar för mig själv titt som tätt och är allmänt 'borta'.

Haha, men vad härligt är det inte!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0