Dan före dan före dopparedan 22/12 -10

Tjena!

Skulle bara titta in innan julen drar igång på riktigt:) Åker som sagt till Charleswood imorn förmiddag och tar bussen direkt till stallet. Ska bli så spännande att se vilka hästar som finns kvar och om det kommit några nya kusar. Sen på julafton blir det som vanligt hem till mormor & morfar till lunch och sen hem till pappa. På juldagen åker vi till farmor & farfar. Som vanligt! Rätt skönt ändå att kö samma varje år, trots att det är rätt tröttsamt att åka runt. Men vad gör man inte för att hinna träffa alla. Dock längtar man ju tills man har en egen familj och kanske firar julafton helt själva. Kommer att kännas väldigt märkligt;)

Nej nu ska jag ta och göra iordning mig
för att knata iväg till jobbet för andra gången idag. Måste ju hinna hem sen igen innan det blir allt för sent eftersom sambon och jag ska ha vår "lilla julafton" idag, dvs ge varandra julklappar:)

Och eftersom jag antagligen inte hinner blogga innan julafton passar jag på att önska god jul nu!

SÅ GOD JUL;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0