Då var man ett år äldre...





Ja 21-åringen får man kalla sig nu. Känner mig, inte ett dugg äldre. Eller fasen, har ju faktiskt haft ont i ryggen idag, när jag tänker efter. Hm, jo äldre blir man ju.

Hade iallafall en toppen-dag! Först jobb då, men sen kom C's föräldrar, mormor & brorsa på en fika. -Som min duktiga pojkvän gjort alldeles själv, jättefina & goa bakelser:) Fick även massa fina saker, massa blommor, ETT FISKESPÖ:D ett ljusfat, dessertskålar & en handgjord blommpinne

Mycket nöjd;)

Även om det såklart kändes konstigt att fira sin födelsedag, för första gången, utan sin familj. Men som tur va kommer de till helgen. Ska bli väldigt skönt att se dom igen.

Och idag blev det jobb igen och nu har både Maja och jag tagit oss en dusch, haha ja inte samtidigt;) Lite fräsch måste hon va när vi ska på studentfest imorn, C's lillebror tar studenten. Exakt ett år efter att jag gjorde det. Tänk, imorn är det ett år, ett år sen jag slutade skolan. Sprang ut ifrån de gråa portarna med ett glädjetjut! Känns som igår men endå inte. Det är så mycket som har hunnits med sen den dagen.

Mmm, det var en utav mina lyckligaste dagar, och de har inte slutat efter det. De forstätter att rulla på:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0