Blir bortskämd här hemma



Älsklingen har kommit hem med presenter två dagar i rad nu, han är så söt. Blir så otroligt generad & känner mig väldigt bortskämd, men blir såklart glaaaad:) För titta vilka fina saker! En vit pelargon och en brödkorg i trä. Den grabben känner mig in till skinnet, älskar båda presenterna.

Har ju sett den där brödkorgen på Lilly's blogg ett flertal gånger och har alltid suktat efter dom. Väldigt romantiskt/lantligt. Det blir bara sånt som man inte köper åt sig själv, iallafall inte jag. Meeeen nu ska här bakas, kom att tänka på mina baguetter som jag bakade dagar i ända, kanske skulle sitta fint med en bagge;) När tiden faller in såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0