Bildbomb -tur till hemstaden


En andfamij som höll till på stranden


En utav ungarna la sig på vår filt, nästan lite för tama för deras egna bästa


Hemsk bild egentligen, men andungen fick en halv jordgubbe som han glatt smaskade i sig


Lite glidarbilar ifrån crusingen




Men det var inte bara de fina bilarna som vågade sig ut. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta när jag såg den här, bilen? Och bara det att de satt PÅ bilen och drack öl, medans föraren kör ståendes. Suck!


Blev som sagt en båttur lagomt tills solen försvann;) Och jag ÄLSKAR verkligen att åka ring. Druttade i två ggr, en med flit och en av ren slump. Kan ju ärligt säga att min rumpa är full av blåmärken, vattnet blir hårt i den farten:)


På bilderna är det Max & Jamie som trängs i ringen. Full fart;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0