6/10 -10

Hejsan:)

Vad dagarna går, den här veckan är redan inne på halvtid och på måndag börjar jag läsa upp en kurs på Komvux. Tänker börja med svenskan för att se om jag trivs med att läsa på distans. Ser egentligen inte varför det inte skulle gå bra men allt som är nytt är såklart lite läskigt. Kommer läsa på 50% så att jag även ska kunna jobba om det behövs:)

Det ska bli rätt skönt faktiskt, har ju inte suttit vid skolbänken på snart 1 & 1/2 år;)

Det enda töliga har bara varit
att få tag på kurslitteratur. Och eftersom jag inte tänkt att köpa en 500-kronorsbok för att ha den i 10 veckor, har jag letat som en tok efter en att låna. Och det var inte förens idag som jag fick ett ja, den fanns i Gävle för utlåning:D Haha, så bibliotekarien på Tullholmsgymnasiet skulle fixa den åt mig. Hon blev verkligen min vardagshjälte för dagen!

Men nu ska vi snart åka iväg till Christoffers mormor, tant Ellen för att äta middag. Hon är så söt den damen, hon är som en blandning imellan en docka och en ängel:)

Och att bero på ängel måste jag visa mitt nya halsband. Var ju på 'smyckesparty' hos A-M igår;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0