15/10 -10

Idag är hon inte på topp kvinnan. Men visst är det väl tillåtet att ha såna dagar också? En är inte mer än människa;)

Fredag idag iallafall och det känns jäkligt bra! Sambon är iväg och jobbar som vanligt och jag ska väl straxt sätta mig vid mina böcker. Har kommit så långt som in på den sista halvan av boken och det är så skönt att ha lite marginal. Slippa stressa igenom den och sen få läsa den en gång till för att man glömt allt;)

Har inga som helst planer för helgen
förutom att det kommer en och kollar på lägenheten imorn. Både jag och sambon håller tummarna stenhårt för att någon vill ta den. Vi vill ju kunna flytta innan jul så att vi kan bona om och framför allt få fram julpyntet. Vi älskar ju båda julen så det känns rätt viktigt med den där stämningen som blir:)

Men nu ska jag ta och få nått i magen samt beta av nått kapitel i boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0